Kusin Viktoria gästbloggar!

Hejhej ! Det är Malins kära kusin här, Viktoria heter jag!

Malin ville inte skriva nu, så då gör jag det istället! hon sitter och ritar en jättefin tomte! En riktig julbild! Jag också, men malins är finare ;) Vi väntar på tomten, för vi vill ha julklappar! Men tiden går långsamt när man väntar på nått. Fast... den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..? Eller hur är det nu?

Jaa,, du undrar förstås varför det är julafton idag? Vi brukar turas om vilken dag vi firar typ.. Eller äsch, fråga Malin om du vill veta!

Ni får väldigt gärna kika in på min blogg! Bara tryck på mitt namn där uppe, eller tryck här, här eller här.
Det går bra att trycka på alla om man vill :}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0