Hej

Hej idag har jag varit på skolan vi hade jätte roligt på sista lektionen Alice, Sanna och Agnes stod och hängde över min och Emilias bänk vi hade jätte roligt vi stod och tittade på gubbarna som vi hade målat på bilden vi hade gort sonna här gubbar som i spelet Mix max då man sätter ihop olika kroppsdelar så endel gubbar blev jätte roliga, sen efter skolan gick jag och Sanna hem till henne, vi tog tugummi påvägen hem, sen då vi kom hem till henne fikade vi, sen gick vi ut vi hade jätte roligt, men sen då sprang vi jätte långt tillslut, var vi utanfär Dennis hus varan gammla träslöjdlärare, sen gick vi in, och nu ska jag äta hos Sanna så måste skynda mig lite nu, hejdå, /Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0